דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה באילת 

מאת    [ 28/10/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1934 פעמים ]

אילת היא עיר התיירות והחופש של ישראל, אין כמו הים, האויר, הטמפרטורה הנוחה כל ימות השנה והנוף המרהיב הניבט מכל פינה של הרי אדום המרשימים והים האדום. כאשר באים לתכנן חופשה באילת, האפשרויות הן כמעט אין סופיות: מגוון בתי מלון באילת הינו נרחב ומציע מגוון גדול של אפשרויות שהיה בעיר: החל מסוויטות מפוארות בסגנון מרוקאי או כפר נופש תאילנדי, דרך מלונות סולידיים אשר ניתן להתרווח בהם בכורסאות הלובי המפנקות ולהשקיף מבעד לחלונות הזכוכית בשקיעה המרהיבה על רקע הרי אדום  , עם כוסית יין משובח ולצליל נגן פסנתר המשלים בנעימותיו את תחושת השלווה, וכלה במלוניות אשר מציעות מטבחונים מאובזרים למשפחות גדולות העוזרות בהקטנת הוצאות החופשה באילת. מגוון בתי מלון באילת הינו רב ומתאים לכל נפש.

לעיר אילת יש כל כך הרבה מה להציע לאלו אשר מתכננים חופשה באילת: אטרקציות רבות אשר מתאימות לכל אופי של נופש, החל ממבוך מפחיד דרך עולם קרח מופלא וכלה בעיר המלכים החדשה - פארק שעשועים בסגנון דיסני אשר יכול לרתק משפחה שלמה, יום שלם. גם אלו אשר מחפשים בילוי סולידי יותר ישמחו לבלות בקולנוע האיימקס אשר מקרין סרטי ענק עם מערכת השמע המתקדמת בעולם, או לבלות עם הדולפינים בריף הדולפינים ולהנות מחברתם המרגיעה של היונקים הימיים המקסימים הללו. חובבי המסאג'ים יתענגו על מגוון האפשרויות הגדול העומד לרשותם בבתי המלון השונים בעיר, בחמאם הטורקי החדש אשר נפתח בעיר אילת או בקבלת טיפול רגליים על ידי דגיגים בדוקטור דג.

חופשה בעיר אינה אינה מחייבת שבירת תוכניות חיסכון בימינו. ניתן להשיג דילים לאילת אשר בהם תוכלו לבלות מספר ימים בעיר הקיט הראשית של ישראל במחירים שווים לכל נפש. מלונות הכל כלול יפנקו אותכם באוכל ושתייה, כולל שתייה חריפה, אשר אינם מוגבלים במשך היום כולו, הילדים יהנו במלונות אלו מארטיקים וקרטיבים חופשי חופשי, בלי לבקש כסף כל שתי דקות מההורים או להטרידם, וצוותי הבידור ידאגו להעסקת הילדים ובידור למבוגרים ללא צורך בתשלום נוסף.

דילים לאילת מסוג אחר ניתן למצוא על ידי הזמנת חופשה משולבת אשר כוללת חדר באחד מבתי המלון בעיר למשך מספר ימים, וטיסה הלוך ושוב לאילת. דילים אלו יחסכו את הנסיעה המפרכת לעיר אילת וכך אץ תזכו ליום שלם נוסף בעיר, אשר בנסיעה ברכב היה מתבזבז. כמובן שניתן אף להשיג דילים לאילת של הרגע האחרון.

חופשה באילת היא לא רק בתי מלון, אטרקציות וצוותי בידור. מיקומה הייחודי של אילת פותח בפני המבקרים עולם תת מימי מרהיב, ייחודי בארץ ואחדים מאתרי הצלילה הטובים בעולם. אם בידכם רישיון צלילה, זה הרגע להסיר את האבק מציוד הצלילה אשר ברשותכם ולצלול לתוך עולמם המופלא של האלמוגים והדגים המרהיבים אשר גודשים את מפרץ אילת. גם אם אין בידכם ציוד צלילה, אחד ממועדוני הצלילה אשר פועלים באיזור ישמח להשכיר ציוד צלילה נדרש, ואם אפילו רישיון צלילה אין לכם - מדריכי המועדון ישמחו לקחת אותכם לצלילה היכרות אשר אינה דורשת ידע מוקדם.

 

סוכנת נסיעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב